Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük azokat a fontos kérdéseket, ami a legtöbb esetben felmerül az ügyfeleinkben.

 

1. Mennyi idő a lízingbírálat?
Miután az ügyfelünk az összes dokumentumot hiánytalanul eljuttatja hozzánk szkennelve e-mailben, akkor elindítjuk a folyamatot a bank felé és pozitív hitelbírálat esetén 24 órán belül kézhez kapja (szintén e-mailben) a szerződést.

2. A pozitív lízingbírálattól számítva, hány nap múlva kapom készhez az eszközt?
Minden standard készülék esetén általában max. 3 munkanap. Egyedi konfiguráció esetén 2-3 hét, mivel az Apple a standardtól eltérő eszközöket nem tart készleten.

3. Hol tudok biztosítás kötni?
A biztosítás történhet a lízingcégnél, akivel kapcsolatban állunk, de lehetőséget biztosítunk arra is, hogy az ügyfelünk választhat saját biztosítót. Utóbbi esetben engedményeztetni kell a biztosítás összegét a lízingcégre.

4. Hogyan kapom meg a terméket?
A terméket GLS futárral szállítjuk ki, az ország bármely pontjára.

5. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási minden eszközünkre ingyenes.

6. Mi történik, ha meghibásodik az eszköz?
Minden Apple eszközre 1 év gyártói garanciát biztosítunk. Ha ezen időszak alatt meghibásodik az eszköz, akkor a gépet a garancialevélen szereplő magyarországi Apple szervizek egyikébe kell eljuttatni (akár személyesen vagy futárral), ahol az eszközö(ke)t ingyenesen javítják. Az esetleges futár költsége ebben az esetben az ügyfelet terheli.

7. Mi történik ha ellopják, vagy összetörik az eszköz?
Minden eszközre kötelező biztosítást kötni a futamidő végéig, ezért lopás, vagy törés esetén az ügyfélnek biztosítanak egy teljesen új gépet a biztosítás terhére, ahol az önerő biztosítási eseményenként egyszeri 50.000 Ft.

8. Hány eszközt lízingelhetek egyszerre?
Nincs korlát, a vállalkozás/cég árbevételének és hitelminősítésének függvényében bármennyit.

9. Van-e rendszeres karbantartás?
Nem szükséges az Apple gépeket karbantartani. Az ügyfél rendszeresen tudja frissíteni az operációs rendszert és a telepített hivatalos szoftvereket automatikusan az Apple által küldött frissítések által.

10. Probléma esetén kivel kell felvennem a kapcsolatot?
Akár biztosítási, vagy műszaki probléma merül fel a központi e-mail címünkre (info@iphonline.hu) történő bejelentéssel jelezheti az ügyfél a problémát.

 

Kérlek, vedd figyelembe, hogy ajánlataink csak vállalkozások (egyéni vállalkozók, cégek, költségvetési szervezetek) részére elérhetőek.